HTS kan bruge din støtte - giv en hjælpende hånd.

Velkommen til Forældre Støtte Gruppen på Herfølge Taekwon-do Skole - i daglige tale FSG.

Formålet med en forældregruppe er at give en hjælpende hånd i forbindelse med Events, som gradueringer / camps / weekend-træninger / fællesarrangementer, samt øvrige sociale begivenheder.

Gør en forskel og få mere kvalitetstid med dit barn.

Du forpligter dig ikke til noget fast eller bestemt. Tanken er, at du giver en hånd, et par timer, en gang i mellem og når det passer dig.

Vi går ind og støtter i de forskellige opgaver for at aflaste instruktører og skolens bestyrelse. Dermed kan der blive mere kvalitetstid til både instruktører og elever.

Forældregruppen er en frivillig og ulønnet gruppe.

Der er ingen tidsbestemt binding for din deltagelse, og du kan til enhver tid melde fra, hvis du ikke ønsker at deltage længere.

Kontakt os på mail, hvis du vil høre mere om, hvordan du kan bidrage.
Mail: info@taekwondo-skole.dk