VI SØGER FRISKE DRENGE

Herfølge Taekwon-Do Skole søger friske drenge i alderen 10-14 år til kamptræning på holdet for De Unge Tigere. (Tiger 1)

Er du en frisk dreng og/eller har du en frisk kammerat, der vil give den gas og lære ægte kampkunst.

Tør du tage kampen op mod sig selv og de mange seje piger der allerede træner på De unge Tigere?

Taekwon-Do på Herfølge Taekwon-Do Skole er ægte koreansk kampkunst med fokus på:

• Fysisk og mental styrke
  • Selvdisciplin og selvtillid
  • Kamptræning og selvforsvar
  • Koncentration og selvkontrol
  • Kammeratskab og sammenhold

Netop nu har vi plads til 8 friske drenge der har mod og lyst til at være flittig, udvikle sig selv og lære en masse Taekwon-Do.

De unge Tigere træner tirsdag & torsdag kl. 17.00-18.00

Forudsætninger:

Du skal have lyst og mod på at give den gas, indordne dig under den strenge selvdisciplin, følge retningslinjerne og gøre dit bedste.

Du skal som et minimum kunne stå stille, tie stille, følge instruktionerne og være villig til at gøre dig umage.

PRØV TAEKWON-DO GRATIS OG UFORPLIGTENDE I 2 UGER

Book tid til en rundvisning på skolen eller spring ud i det og bestil din første gratis prøvetræning.

BESTIL_TID.png

Tigerne Kampråb er: FOKUS - VILJE - SEJR

• Fokus på det der tæller og bringer en i mål
  • Viljen til at blive ved når lysten og motivationen mangler